Firma Gate Bramy garażowe Radomsko, Bramy garażowe Pajęczno, Bramy garażowe Przedbórz, Bramy garażowe Częstochowa
Amelin 20
97-500 Radomsko, radomski, łódzkie
tel. 44 78 90 442, 508 144 462, 607 776 122
Nasze bramy skierowane są do właścicieli, którzy chcą od początku by ich otoczenie i dom kojarzyło się z komfortem, ładem, ciepłem i solidnością jako podstawa. Gate to kompleksowa usługa na terenie Częstochowy, Radomska czy Pajęczna. Dobieramy odpowiednią bramę i napęd oraz montujemy na życzenie mieszkańców łódzkiego i śląskiego.
Galeria
Obszary działania / Oddziały firmy
CzęstochowaKłobuckNowa BrzeźnicaPajęcznoRadomsko, radomski, łódzkie,Produkty i usługi firmy
GATE jest firmą działającą na terenie Polski. Specjalizujemy się w zakresie bram przemysłowych i garażowych oraz urządzeń techniki przeładunkowej.Działalność firmy obejmuje dostawę, profesjonalny montaż i 24 godzinny serwis szerokiego asortymentu oferowanych urządzeń. Wieloletnie doświadczenie oraz stałe zdobywanie wiedzy w zakresie oferowanych produktów pozwalają nam na kompleksowe i fachowe doradztwo techniczne już na etapie powstawania koncepcji konkretnych rozwiązań projektowanego obiektu.
Jakość dostarczanych urządzeń, profesjonalizm i kwalifikacje oraz sprawnie działający serwis pozwalają sprostać najbardziej wymagającym potrzebom naszych klientów.
Asortyment / marki
GATE proponuje ocieplone bramy segmentowe w wykonaniu garażowym (domy jednorodzinne, garaże wielostanowiskowe) oraz przemysłowym (obiekty przemysłowe, handlowe, usługowe, warsztaty).
Każdy z wyżej wymienionych obiektów może zostać wyposażony w typ bramy, który zapewni mu najwyższe wymogi funkcjonalne oraz będzie stanowił kontynuację jego założonej linii architektonicznej.
Bramy te spełniają najwyższe wymogi dotyczące nowoczesnej architektury, skutecznej izolacji cieplnej, optymalnego oświetlenia oraz wytrzymałości. Aby umożliwić najkorzystniejszy ekonomicznie wariant zastosowania bram segmentowych i równocześnie spełnić oczekiwania ich Użytkowników przygotowaliśmy dużą ilość możliwych wersji wykonania bram w kombinacji z wyposażeniem opcjonalnym.
Brama segmentowa nazywana też sekcyjną, składa się z kilku elementów połączonych specjalnymi zawiasami. Zależnie od tego jak chowa się w garażu, brama segmentowa może być:
górna, z poziomo ułożonych segmentów, które podczas otwierania są stopniowo podnoszone i wciągane pod sufit (w naszej bieżącej ofercie);
boczna, z segmentów pionowych, które podczas otwierania przesuwają się wewnątrz garażu na jedną lub dwie ściany; wymagają zatem pozostawienia wolnej przestrzeni wzdłuż tej ściany, na którą się przesuwają (w trakcie wdrożenia do produkcji).
Bramy segmentowe nie zajmują miejsca przed garażem, dlatego poleca się je zwłaszcza tam, gdzie jest krótki podjazd lub wjazd bezpośrednio z ulicy.
Bramy GATE są przede wszystkim bezpieczne. Standardowe wyposażenie bram uwzględniają zabezpieczenia spełniające najbardziej rygorystyczne przepisy europejskie: zabezpieczenie przed pęknięciem sprężyn skrętnych i zabezpieczenie na wypadek zerwania się lin unoszących ciężar bramy. Wszystkie te rozwiązania posiadają odpowiednie świadectwa i dopuszczenia europejskie.
GATE proponuje ocieplone bramy w wykonaniu garażowym (domy jednorodzinne, garaże wielostanowiskowe) oraz przemysłowym (obiekty przemysłowe, handlowe, usługowe, warsztaty).
Bramy te są alternatywą dla bram segmentowych zaleca się je tam gdzie nie ma możliwości zastosowania bramy segmentowej.
Zbudowana jest z wąskich listew (profili, lamelek), połączonych przegubowo na całej długości podobnie jak w roletach zewnętrznych montowanych w oknach. Z powodu tego podobieństwa czasami nazywa się ją roletową lub żaluzjową. Płaszcz (pancerz) bramy rolowanej, poruszający się w prowadnicach bocznych, jest zwijany na specjalny wał umieszczony w kasecie (skrzynce) zamontowanej wewnątrz lub na zewnątrz budynku.
Bramy rolowane są bardzo ciężkie, więc do ich otwierania i zamykania niezbędny jest napęd elektryczny; ręczne otwieranie (możliwe w razie awarii) trwa kilka minut.
Brama szybkobieżna rolowana w zależności od typu może być zastosowana zarówno w wewnętrznej ścianie budynku jak i zewnętrznej.
Prędkości otwierania i zamykania wynosi ok. 1,0 m/s.
Kurtyna bramy wykonana jest ze wzmocnionego tkaninowo, wysoce odpornego PVC.
Kurtyna bramy wykonana jest ze wzmocnionego tkaninowo, wysoce odpornego PVC. Brama wyposażona jest w profile aluminiowe usztywniające i napinające cały płaszcz. Dolna część kurtyny posiada aluminiową szynę z uszczelką w której zamontowana jest krawędziowa listwa bezpieczeństwa. Zabezpieczenie to powoduje zatrzymanie i otwarcie bramy w przypadku kiedy kurtyna uzyska kontakt z przeszkodą podczas zamykania. Boczne szyny prowadzące wykonane są z giętej blachy stalowej ocynkowanej. Wał nawijający z ruty precyzyjnej, zintegrowana oś stalowa. Wał nie jest widoczny: kurtyna bramy zawsze osłania wał, nawet kiedy brama jest całkowicie zamknięta. Napęd elektryczny nasadowy z hamulcem elektromagnetycznym wyposażony w korbę /na wypadek braku zasilania/. Skrzynka sterownicza z przyciskami. Ponadto brama posiada w świetle wmontowaną fotokomórkę bezpieczeństwa kontrolującą najbliższe otoczenie, zabezpieczająca ruch pieszy i kołowy, po wykryciu przeszkody w kontrolowanym otoczeniu brama natychmiast się otwiera i podtrzymana jest w tej pozycji do momentu ustąpienia przeszkody.
Naprowadzacze kół ułatwiają właściwy, centralny podjazd pojazdów do rozładunku lub załadunku.
Naprowadzacze produkowane są z grubościennych rur ocynkowanych ogniowo o średnicy ok. 160 mm, dzięki czemu są one wytrzymałe mechanicznie i znoszą bardzo duże obciążenia przy najechaniu na nie kół samochodu. W trakcie manewru cofania, gdy pojazd nie ustawi się centrycznie względem otworu bramy, naprowadzacze przepychają koła na właściwe miejsce. Wysokość naprowadzaczy została tak dobrana,by nie uszkodziły one felg samochodów ciężarowych, natomiast duża średnica rur gwarantuje niewielką powierzchnię styku z oponą.
Ogromne naprężenia na jakie narażone są naprowadzacze kół powodują, że musza one być solidnie przykręcone do podłoża. Dlatego w przypadku placów manewrowych, które nie posiadają betonowanej wylewki konieczne jest wykonanie fundamentu do którego zostaną przykręcone za pomocą kotew. Wszystkie wytyczne potrzebne do wykonania takiego fundamentu dostarczane są przez naszą firmę w momencie złożenia zamówienia.
Odbojniki gumowe oferowane przez firmę GATE stosowane są w celu zabezpieczenia samochodu oraz ściany (elewacji) budynku przed uszkodzeniem w trakcie podjazdu (wykonywania manewrów) pojazdu do rozładunku lub załadunku. Odbojniki wykonane są ze specjalnie wzmacnianej gumy. Montaż odbywa się poprzez przykręcenie odbojnika na odpowiedniej wysokości za pomocą kotew do czołowej ściany budynku.
Odbojnik gumowy jest prostym i skutecznym sposobem na poprawę bezpieczeństwa w trakcie prac przeładunkowych.
Rampy hydrauliczne zwane też stacjonarnymi mostami przeładunkowymi wypełniają wolną przestrzeń oraz wyrównują różnice w wysokości pomiędzy pojazdem ciężarowym a poziomem posadzki budynku. W ten sposób redukują czas przeładunku i prawdopodobieństwo wystąpienia wszelkich wypadków i kolizji. Dzięki nim proces przeładunku odbywa się w warunkach maksymalnego bezpieczeństwa. Ponieważ przerwy w pracy ludzi i urządzeń oznaczają wysokie koszty nasza firma główny nacisk położyła na jakość i niezawodność oferowanych przez nas urządzeń. Długi okres gwarancyjny oraz 24-godzinny serwis są tego dowodem.
Platforma rampy pokryta jest blachą ryflowaną, która jest wzmocniona żebrami stalowymi. Grubość blachy ryflowanej oraz wysokość wzmocnień uwarunkowana jest gabarytami urządzenia oraz nośnością.
Generalnie cała platforma zaprojektowana jest w ten sposób, aby mogła dostosować się do asymetrycznie obciążonego pojazdu.
Rampa hydrauliczna może być wyposażona w klapę obrotową lub klapę wysuwną (język wysuwny). Klapa wykonana jest z blachy ryflowanej i wykończona tak, aby przejeżdżające po rampie wózki i sztaplarki nie mogły się zawiesić.
Rampy hydrauliczne wyposażone są w pełną automatykę.
Śluzy uszczelniające fartuchowe stosowane są w celu ochrony strefy przeładunku przed wpływami warunków pogodowych oraz zapewnienia sprawnego maksymalnego bezpieczeństwa w trakcie trwania procesu przeładunku. Uszczelniają one przestrzeń dookoła zewnętrznego zarysu pojazdów ciężarowych, z uwzględnieniem całego zakresu ich szerokości i wysokości, bez wywoływania naporu na elewację budynku.
Inwestycja w śluzy uszczelniające proponowane przez GATE korzystna jest z wielu powodów. Minimalizuje otwartą przestrzeń pomiędzy pojazdem a budynkiem, przez co redukuje ryzyko wypadków. Śluza zabezpiecza przed różnymi warunkami atmosferycznymi oraz przenoszonymi drogą powietrzną zanieczyszczeniami i insektami. W ten sposób zużycie energii zostaje znacznie ograniczone oraz dzięki idealnym warunkom pracy absencja pracowników ulega gwałtownemu zmniejszeniu. Śluzy stanowią także trudną przeszkodę do pokonania dla osób nie mających wstępu do budynku. Wszystkie powyższe argumenty powodują, że śluzy przez nas proponowane są efektywną inwestycją o krótkim okresie zwrotu zaangażowanego kapitału. Możliwe jest to również dzięki umiarkowanym cenom zakupu i długiemu okresowi użyteczności wszystkich urządzeń techniki przeładunkowej.
Konstrukcja śluzy uszczelniającej fartuchowej zbudowana jest ze stalowych ocynkowanych ogniowo ram. Fartuchy czołowe wykonane są z 4mm specjalnej płyty gumowanej wzmocnionej podwójną wkładką poliamidową lun płyty PCV z wewnętrznym wzmacniającym przeplotem nylonowym. Dwie ramy zintegrowane są nożycowo zamocowanymi ocynkowanymi profilami stalowymi oraz uszczelnione bocznymi i górną osłonami wykonanymi z PCV wzmocnionego wkładką tkaninową. Front śluzy wykończony jest profilami aluminiowymi.
W przypadku niecentralnego podjazdu samochodu ciężarowego uchylna konstrukcja śluzy ulegnie ugięciu i wróci do swojego pierwotnego położenia po odjeździe samochodu bez jakiejkolwiek szkody dla śluzy i elewacji budynku.
Dla zwiększenia bezpieczeństwa śluza wyposażona jest w specjalne znaki najazdowe naniesione pionowo na fartuchach bocznych. Ich zadaniem jest pomoc kierowcy w centralnym podjeździe do stacji przeładunkowej.
Śluza uszczelniająca pneumatyczna wiąże optymalną szerokość z uniwersalnymi możliwościami zastosowań. Nadmuchiwane poduszki boczne i górna uszczelniają stanowisko przeładunkowe prawie absolutnie. Ten typ nadaje się szczególnie do chłodni i klimatyzowanych pomieszczeń gdzie przewiew, kurz i owady mają ograniczone możliwości przenikania do magazynu, czego rezultatem jest zauważalna oszczędność energii. Górne i boczne pneumatyczne poduszki nie tylko optymalnie uszczelniają, lecz także dają możliwość zmiany wymiarów śluzy. Dzięki temu zagwarantowane jest efektywne uszczelnienie bram, przy których załadowane lub rozładowywane bywają samochody ciężarowe o bardzo zróżnicowanych wysokościach i szerokościach.
Śluzy pneumatyczne łączą optymalne uszczelnienie z ładnym estetycznym ukształtowaniem. Stosowane przez producenta materiały są wysokiej trwałości i jakości. Nadmuchiwane poduszki wykonane są z wysokogatunkowej tkaniny o: wysokiej odporności na rozdarcie, trwałości barwy oraz odporności na wilgotność i pleśnienie. Cynkowana ogniowo rama stalowa pokryta jest również ocynkowaną blachą stalową. Śluza pneumatyczna standardowo wyposażona jest w pasy naprowadzające umożliwiające dokładne naprowadzenie samochodu dostawczego do doku przeładunkowego. Ogranicza to jednocześnie ryzyko jego uszkodzenia. Całość stanowi niezwykle nie zwykle estetyczną kompozycję.
Poduszki są nadmuchiwane dopiero, gdy pojazd stoi przy bramie, a tak są one schowane i odciągnięte za osłonami dzięki czemu kierowca ma znakomitą widoczność w trakcie cofania. Z chwilą, gdy pojazd znajdzie się w śluzie poduszki zostają napełnione w ciągu kilkunastu sekund i dokładnie uszczelniają pojazd z góry i boków. Automatyczny system przepływu powietrza podczas napełniania i zwalniania kurtyny umożliwia szybką i sprawną obsługę pojazdów.
Mostki sprężynowe przeładunkowe mechaniczne ułatwiają załadunek i rozładunek towaru z samochodu transportującego na rampę magazynu i odwrotnie. Mostek sprężynowy sprawdza się znakomicie tam, gdzie różnica poziomów między rampą magazynu a samochodem dostawczym nie jest duża.
Platforma mostka sprężynowego pokryta jest blachą ryflowaną, która jest wzmocniona żebrami stalowymi. Grubość blachy ryflowanej oraz wysokość wzmocnień uwarunkowana jest gabarytami urządzenia oraz nośnością.
Dzięki zastosowaniu sprężyn naciągowych, które równoważą ciężar płyty mostka, możliwe jest podnoszenie i opuszczanie go bez wysiłku, nawet jedną ręką. Mostek przeładunkowy jest w stanie zniwelować różnicę poziomów do 200 mm w górę i do 150 mm w dół. W przypadku gdy różnica poziomów miedzy samochodem dostawczym a rampą betonową jest większa należy zastosować rampę hydrauliczną. Mostki sprężynowe przeładunkowe mogą być wykonane w wersji stacjonarnej oraz w wersji przesuwnej (jezdnej). W przypadku wersji przesuwnej do krawędzi rampy betonowej mocuje się szynę jezdną po której można przesuwać mostek sprężynowy. Dzięki takiemu rozwiązaniu jeden mostek może obsługiwać kilka stanowisk przeładunkowych.
Dok przeładunkowy to zespół urządzeń stanowiących kompleksowe rozwiązanie do załadunku oraz rozładunku samochodu dostawczego. Firma GATE specjalizuje się w doborze najlepszego rozwiązania, dostosowując je do Państwa wymagań w zależności od charakteru przeładunku oraz jego natężenia.
Bramy przesuwne to niedrogie i sprawdzone rozwiązanie zamknięcia pomieszczeń gospodarczych, hal przemysłowych, magazynów. Można je zamontować na zewnątrz lub wewnątrz budynku - jako kurtynę oddzielającą dwa pomieszczenia. Ich główną zaletą jest prosta, bezprogowa konstrukcja - brama porusza się po szynie zamocowanej do nadproża.
Konstrukcja bramy wykonana jest z elementów ocynkowanych, co gwarantuje długoletnie użytkowanie bez konieczności konserwacji.
Płyta bramy z blachy trapezowej (wersja nieocieplona) lub panela warstwowego z blach stalowych, ocynkowanych ogniowo i powlekanych poliestrem; wypełnienie: bezfreonowa pianka poliuretanowa o grubości 40 mm; wzór przetłoczeń: poziomy; faktura: stucco.
Szczelność zapewniają uszczelki szczotkowe umieszczone na obwodzie skrzydła.
Bramę można wykonać w wersji jedno lub dwuskrzydłowej z dowolnym podziałem skrzydeł. W praktyce oznacza to swobodę w doborze różnych szerokości skrzydeł, w zależności od wymagań.
Bramę można wyposażyć w drzwi przejściowe, przeszklenia lub kratki wentylacyjne.
Bramy rozwieralne to niedrogie i sprawdzone rozwiązanie zamknięcia pomieszczeń gospodarczych, hal przemysłowych, magazynów. Można je zamontować zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz budynku.
Konstrukcja bramy wykonana jest z elementów ocynkowanych, co gwarantuje długoletnie użytkowanie bez konieczności jej konserwacji.
Płyta bramy z blachy trapezowej (wersja nieocieplona) lub panela warstwowego z blach stalowych, ocynkowanych ogniowo i powlekanych poliestrem wg RAL; wypełnienie: bezfreonowa pianka poliuretanowa o grubości 40 mm; wzór przetłoczeń: poziomy; faktura: stucco.
Szczelność zapewniają uszczelki szczotkowe umieszczone na obwodzie skrzydła. Bramę można wykonać w wersji jedno lub dwuskrzydłowej z dowolnym podziałem skrzydeł. W praktyce oznacza to swobodę w doborze różnych szerokości skrzydeł, w zależności od wymagań.
Bramę można wyposażyć w drzwi przejściowe, przeszklenia lub kratki wentylacyjne.
Bramy uchylne stosowane są głównie jako zamknięcie małych garaży w domkach jednorodzinnych i garażach wielostanowiskowych.
Ze względu na swoją konstrukcję często nazywana jest też płytową - wrota garażowe są sztywną płytą. Taka brama osadzona jest w zamocowanej do ścian garażu ościeżnicy z profili stalowych. Profile są jednocześnie prowadnicami (bocznymi), po których przesuwa się mechanizm unoszący bramę. Bramy uchylne mają również prowadnice poziome (górne), mocowane do sufitu garażu. Po tych prowadnicach poruszają się rolki zamocowane w górnych narożnikach bramy.
Bramy uchylne podczas otwierania wysuwają się przed lico budynku, nie można więc do nich zbyt blisko podjeżdżać - samochód trzeba zatrzymywać około 1,0 m przed bramą, co wymaga odpowiednio długiego podjazdu. Bramy uchylne stanowią tradycyjne rozwiązanie zamknięcia garażu, dobra jakość za umiarkowaną cenę. Praktyczne i niedrogie dodatki, jak np. drzwi wejściowe w skrzydle bramy czy kratka wentylacyjna stanowią doskonałe uzupełnienie oferty.
Kurtyny paskowe PCV służą do znakomitego uszczelnienia przegród między pomieszczeniami lub otworów bramowych. Nie utrudniają ruchu pieszych oraz przejazdu wózków.
Automatyka. Jesteśmy dystrybutorem asortymentu takich firm jak: BFT, Faac, Elektromaten, Nice, Tousek.
Słowa klucze
gatesc, gate, automatyka do bram, automatyka bram, bramy przesuwne, technika przeładunkowa, doki przeładunkowe, bramy szybkobieżne rolowane, bramy segmentowe, bramy garażowe, bramy przemysłowe, brama garażowa wiśniowski, brama wiśniowski, bramy wiśniowski, bramy garażowe wiśniowski, automatyka nice, automatyka tousek, automatyka bft, brama novoferm, bramy hormann, brama hormann, automatyka faac, szlabany, blokady drogowe, bramy uchylne wiśniowski, bramy rozwieralne, kurtyny paskowe, bramy przesuwne, mostki sprężynowe, śluzy uszczelniające, rampy hydrauliczne,